18 Nisan 2016

Uyku uyku bütün istediğim buydu (7)

Bugünün sorusu "yatarken ne giyersiniz?" idi.

Öncelikle şunu belirteyim ben zaten haftanın 5 günü düzenli bir işe giden bir insanım yani akşam altı sularında ancak evde oluyorum. Eve gelince de üzerime direkt rahat bir şeyler geçiriyorum. Gece uyurken ayrı akşam ayrı şey giymiyorum o yüzden.

Genelde evde ne tarz giyinirsin derseniz bol şeyleri çok seviyorum. En önemli şey rahat olması. Ev demek rahatlık demek çünkü benim için.
En sevdiğim şeylerin başında bol pamuklu pijamalar ve bol salaş üstler geliyor. Ama evdeyiz diye de böyle kloraklı(çamaşır suylu) işte sökük vs. şeyler da giymem hani. Ufaklığımdan beri en hoşlaşmadığım şey kıyafetteki lekedir. Yeni aldığım bir şey dahi olsa yok bu takıntıdan ötürü giyemiyorum. :)
En sevdiğim pijamalarımı ise İstanbul Taksim'deki Terkos Pasajı'ndan satın aldım. Hem ucuz hem çeşitli zevklere hitap eden güzel şeyler var. Gitmediyseniz de bir bakın derim. Mesela şunu geçtiğimiz sene almıştım.


Haha Walter abiyi ne hallere düşürmüşüm yahu. Bu arada bu pijamayı aldığımdan beri yaklaşık 7 kilo aldım hala da oluyor bana nasıl bol almışsam. Ama eskiden daha salaştı daha rahattı daha oradan oraya yuvarlanasıydı. Üzüldüm bak şu an.
Sonraki en sevdiğim pijama ise kendime hediye olarak aldığım Oysho pijamalarım. İlk maaşımla kendime aldığım ilk şey olduğu için ayrı bir seviyorum onları. Çok rahatlar, sadece altı biraz ayı yogi hissi yarattığı ve çok sıcak tuttuğu için şu havalarda giyilmiyor ama üstünü giymekten eskitmiş olabilirim. Bulutlu çok tatlış bir şey. Beni snapchatten takip edenler üzerimde sık sık görmüştür. :)

Herhalde gece uyurken asla giyemeyeceğim şey kapşonlu böyle fermuarlı boğazlı yakalı ya da dar bişeyler olur. Bide itiraf edeyim gecelik giymeyi de sevmiyorum. Sıcak havalarda şort ve bol tişörtler en sevdiklerim oluyor.

O kadar çok pijama dedim ki şu an gidip uyuyasım geldi. :)

Sevgiler ve de hörmetler efenim.

Bu gece uyumadan önce pijamalarınıza sevgiyle sarılın ve geceleri benim konforlu ve rahat bir şekilde uyumamı sağladığın için teşekkür ederim diyin.
Hak etmiyorlar mı dersiniz? :))

7 yorum:

  1. çok erotik bir cevap olucak ama bence en rahat uyuma yöntemi boxer'la filan, ya da kilot hadi don diyelim. bir de yıllar süren breaking bad sevgimden kıbrıs'ta evin biçok yerine diziden sahneler bastırıp asmıştım. şuan o pijama ve elindeki figürle ilgili nasıl bi ağzımın suları akmakta, belki tahmin edersin. iyi ahşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha benim de tazmanya canavarlı bir bokserım vardı eskiden hep giyerdim ama nedense ben şu geceleri bir şey olabilir aman üstüruplu uyuyalım mantığından sıyrılamıyorum acaba bir tek biz Türklerde mi var bu sorun!? :)
      Say my name o zaman dukuju hanım!

      Sil
  2. Sinep dediniz gonlume girdiniz 👉🏼 Pijamayi gormek isterim : bayansilvia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karşılıklıtakip, takipedenitakipederim. :D

      Sil
  3. bütün gün darlanan ruhu bir de giyisilerle darlamanın alemi yok... katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ben gecelik de çok severim :) ama sabalık da olacak öyle dolanıcam evde yatarken de gecelikle yatıcam.. kırmızı beyaz kareliden var bende migrostan almıştım ..kareli altları çok severim yada puantiyeli falan..bi de eminönünden gezerken çiçekli bi şalvar aldım :) o kadar rahat ki anlatamam :) :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil