26 Mart 2015

İlk Çekilişim!!!

Merhabaaa,

Sonunda beklenen an geldiiii. :) Bloğu ilk açtığım vakitlerde sevdiğim bazı bloglardaki çekilişleri görünce hemen katılır, keşke ben de böyle bir şey yapsam derdim. Ama çok fazla takipçim olmadığını düşünüp, kim katılacak ki şimdi diyerek vazgeçerdim. Sonra kendi kendime bir karar aldım ve 100 takipçim olduğunda sürpriz bir çekiliş düzenlemeye karar verdim. Günler geçti, geçti, geçti vee bir baktım ki çoktan aşmışım o sınırı. Takipçi sayısı çok mu önemli diyeceksiniz, değil tabi ki ama böyle şeylerde ne kadar çok kişi katılırsa o kadar zevkli oluyor bence.

Gelelim çekilişin içeriğine, en zevkli tarafı da alışveriş kısmıydı. Hepsini çok severek aldım tabi ki. Hatta çekilişe koyarken azıcık aklım kalmadı değil kendilerinde. :)




Sevimli hediye paketimin içindekiler sırasıyla şöyle;

- Kedili (çizgili) ve zebralı (kareli) defter
- 1 adet Stabilo (sarı), 2 adet Magnum (pembe ve mavi), 2 adet Legami (kurşun kalem)
- Kağıt Ev - Carlos Maria Dominguez, Jaguar Yayınları (benim de çok merak ettiğim kitaplardan biri ve ufak bir not Jaguar Yayınları'nın kapak tasarımlarına bayılıyorum.)
- Pandalı ve seyahat temalı tatlış stickerlar
- 2 adet kitap ayracı
- Ve son olarak çokça sevdiğim kartpostallarımdan 2 tanesini de koydum hediye paketinin içine.

İçindekileri daha yakından görmeniz için şöyle bir şey de paylaşacağım izninizle. (:

*Peki bu çekilişe nasıl katılabiliyorsunuz?

Hemmen söyleyeyim tek şartım bloğumu takip etmeniz ve bu yazının altına mail adresinizle beraber yorumunuzu bırakmanız. :)
Bloğu takip etme şartını da şu amaçla koyuyorum yanlış anlaşılmasın diye belirteyim, böyle sadece çekilişlere katılan, çekilişe katılmak dışında hiçbir yazıyı okumayan, takip etmeyen insanlara biraz sinir oluyorum. En azından daha hakkaniyetli olur diye düşündüm bu şekilde bir şart koyarak. Hem beni uzun süredir takip eden kişilere de haksızlık etmemiş olurum.

*Çekilişe katılım için ise son gün 5 Nisan!! 5 Nisan'a kadar yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz. Çeşitli sosyal mecralarda da duyurursanız pek müteşekkir olurum. ^_^ (mecburi değil tabi ki.)

Umarım beğenmişsinizdir seçimlerimi, herkese bol şans şimdiden! :)

Sevgiler,
Mutlu Keçi

48 yorum:

  1. Hadi bakalım hayırlı olsun. :) bütün hediyeler harika ama Kağıt Evi ben de çok merak ettim. Tabi ki Katılıyorum zaten takipteyim.
    Mail adresim ejder_ aga@hotmail.com
    Herkese başarılar...

    YanıtlaSil
  2. Çekilişe katılmak istiyoruuuumm :)

    YanıtlaSil
  3. Icim gitti iciiiim hele ki kedili defter ^^ gozlerimde kalpler cikti yanip sonuyo!!!! Katildim bilee :)
    ilhamkedisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ben de varım! :) arzufatmadogan@gmail.com
    Ayrıca, blogumda da duyurdum: http://afede-hali.blogspot.com.tr/2015/03/mutlu-kecide-cekilis-var.html

    Hayırlı, uğurlu olsuun :)

    YanıtlaSil
  5. Daha nice 100lereee ^_^
    Ben de katılıyorum, özellikle defterlere bayıldım :)
    fehiman.nese@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba, prhn adıyla takipçinizim
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Ben de katılıyorum spirilibrary
    mail: spirilibrary@gmail.com

    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba, ben de katıldım, sevgiler... :)

    kitapbocegi@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Ben de katılmak istiyoruum:)

    Handeoz.6@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben de katılıyorum. Umarım kazanırım :-)

    Mail adresim: suleuzundere@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Gfc beauty beybi katılıyorum
    bloğunu takibe aldım bende kendi bloğuma beklerim ..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, blog hayatında başarılar.
    Musa Özsarı olarak blogunuzu takip ettim. Destek için twitter'dan ve Kitap Çekilişleri sayfasından çekilişinizi paylaşıyorum.
    Ayrıca blogumda kitap çekilişlerini paylaştığım yazıya da çekilişinizi ekledim.
    https://musaozsari.wordpress.com/2015/03/25/katilabileceginiz-kitap-cekilisleri-2/
    Herkese başarılar. Afede Hanım'ın çekilişinden güzel hediyelerini ben kazanmıştım. O da katılmış, rakibim olarak onu görüyorum:)
    Benim düzenlediğim çekilişe de Mutlu Keçi ve diğer arkadaşları davet ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ben de varım :)
    bikahvebikitap@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben de katılıyorum :)
    baskabirdnya@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. ben de böyle bir şey yapmayı istiyorum, çok tatlı :)
    buakkus@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Aslında ben blogu çekilişten önce tanımıyorsam, katılmıyorum. Ama blog adınızın sevimliliği ve hediyelerinizin fotoğrafı bu kuralımı bozdurdu bana :)

    agustosbocegi@yandex.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba
    gfc umut sukran
    umutsukran22@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Kirtasiye alışverişi en sevdiğimdir :) nazbaki01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Heeey ben de varım! her ne kadar yazı yazmasam da aktif bir şekilde herkesin yazılarını takip ediyorum:D tabii ki senin de:)

    elfbrs@gmail.com

    iyi olan kazansın hehehe:)

    YanıtlaSil
  20. merhaba :)
    GFC: Hasibe Cengiz
    hasibecengizkarakuzu@gmail.com
    Sevgiler,,

    YanıtlaSil
  21. Facebook hesabımdan duyurdum! ^-^
    azra_fb_zulal07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Kitap olurda katılmamazlık olur mu?
    Güzel mailini bekliyorum:)
    harikalaratolyesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba,

    Çok tatlı bir bloga sahipsiniz. Ömrü uzun olur umarım. :')

    tugcekocabas.10@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Kac yasıma geldim hala kırtasiye tutkusundan vazgecemedim defterlere bittim ozellikle
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    gfc Elif Ekici
    blogunuzu yeni kesfettim film kitap kırtasiye bunlar candır,yazılarınıza goz atmaya baslıyorum
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. katıldım bile :)) bende düşünüyorum fakat biraz daha zamanım var benim :)) sinemkandemir2@gmail.com booooll şans :))

    YanıtlaSil
  27. kırtasiye demek ben demek!
    1muhendisinkafasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Ben de katılıyorum, herkese bol şans :)
    gulsahozkayaa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Blogunu iki saniye önce keşfettim. Diğer yazılarını henüz okumadım ama blogunun url'si ve çekiliş heyecanın çok hoşuma gittiği için önce katılmak istedim. (KEsinlikle defter manyaklığımdan değil yani kesinlikle değil)

    Bloga üye olamıyorum ben GFC ile sorun yaşıyorum, bütün bloglarda maalesef.. diye başlayan malum yazı çıkıyor. O yüzden maille abone oluyorum, sorun olmaz umarım. :)

    mektepli.seyma@gmail.com

    Dipnot: eiffell'li stickerlar benim olsun!

    YanıtlaSil
  30. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  31. Merhaba, pervin adıyla izleyicinizim
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba bu blogger'da katıldığım ikinci çekiliş olacak. Bu siteyle daha önceden tanışmıyordum ancak bugünkü blog gezimde atlaya atlaya buraya kadar ulaştım. Etkinliği google + 'da paylaştım vbe sizi de gfc'de takip ettim. Mail adresimse aşağıda. İyi bloglamalar.
    aklimdanesintiler@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. merhaba nice 100'lere umarımm ve darısı bizim başımıza:))
    ceren öztop adıyla izleyici
    cerenztop@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Merhaba:)))
    Nuray Durmuş olarak takip ettim.
    nuraydurmus1974@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Ayla Sarıoğlu olarak izledim.
    aylankt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. İlk çekilişiniz hayırlı olsun:)))
    Damla Durmuş olarak takip ettim.
    damladurmusd@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Xeyirlinolsun çekilişin. Blogunu izlemeye aldım Aynur yusif adiyla
    aylaylinaksinqizi@gmail.com
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. Bu ne biçim çekiliş :) :)
    Ben de varım ama :) Zebralı defter benim olacak, vuracam kırbacı vuracam kırbacı :))))
    emre_canpolat@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Ya çok güzelmiş hediyeler^** katılabildim mi acaba bilmiyorum :D fatmadoganevs@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Bende katıldım şuan. Dilek19051992@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Merhabaaa! Sizi ilk olarak tumblrdan takip ediyordum,keyifle okuyorum yazılarınızı :) Çekilişe ben de katılmak istiyorum email adresim: mekonyum@windowslive.com (umarım becerebilmişimdir ilk defa bir çekilişe katılıyorum çünkü(: )

    YanıtlaSil
  42. Selam :D
    Aslında pek istekli değilimdir çekilişlere katılma konusunda, bu ilk olacak. :)
    Ama her biri çok tatlı hediyeleri -özellikle kağıt evi ve kartpostalları- görünce dayanamadım.
    İlk çekilişin hayırlı olsun...

    enderinmekani@gmail.com

    YanıtlaSil

  43. gfc: betül ece
    mail: betul-ece@yandex.com

    YanıtlaSil
  44. gfc: merve sema er
    merve.sema.er@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. merhaba. bende katıldım. derya deniz adıyla takibe aldım. mail: derya.a.deniz.0@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. gfc serpil erol olarak takipteyim. srplrl@yandex.com

    YanıtlaSil
  47. bende varım :) meral.ozlem.an@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Hayırlı olsun çekilişin :)) Benim sayfama da beklerim :))

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...