17 Aralık 2014

Christmas'ın en güzel yanlarından biri: Kartpostallar

Hazırlık safhası
Yeni yazı, yeni yazı.. Oley! Bazı blog yazarlarının yazılarını aynen böyle bekliyorum. Benim yazılarım için durum nasıl acaba diye merak etmiyor değilim. Bu arada bu yazıyı yazarken bir yandan şunu dinliyorum ve dışarıdan şıpır şıpır yağmur sesleri geliyor. Baya huzurlu yani. Bu ufak girizgahtan sonra asıl konuya geleyim.

Malum 2015'e sayılı günler kaldı ve ben de boş durmayıp evde güzel kartlar hazırladım sevdiklerim için. Kartlardan bir kısmı daha önce şu yazıda değindiğim postcrossing ile alakalı kişiler için. Biri Çin'e, diğeri Almanya'ya, bir diğeri Amerika'ya filan gidecek. Mor renkli hediye paketi ise 2balık'ın geçenlerde düzenlediği yılbaşı çekilişi sonucu eşleştiğim sevgili Harikalar Atölyesi için. Umarım beğenir. :)



Hediye paketi hazırlamak çok keyifli değil mi sizce de? Ne alacağınızı bildiğinizde birilerine hediye vermek de çok zevkli. Ama genelde hediye seçmeyi, sürpriz yapmayı pek beceremiyorum. Hediye almaya ise bayılıyorum. Kim sevmez ki zaten. Anı değeri taşıyan şeyleri çok severim özellikle. Mesela kartpostallar öyle bir şey benim için. Ara sıra eskilerden kalma kartları, mektupları okuyup mutlu oluyorum.




Bu arada bloğumda 99 takipçi olmuş. Burayı ilk açtığımda 100 takipçim olduğu vakit şirin bir çekiliş yapacağımı söylemiştim. Bu sözümü unutmadım. Aklımda güzel şeyler var. Heyecanlanın biraz hihi. :) Ama genel olarak kitap-kırtasiye içerikli olur. (Dayanamadım, söyledim yine ya.)

Konumuza tekrar dönecek olursak, kimine göre bu gibi özel günler para tuzağı vs. Ama bence tebrik kartları manevi gücü yüksek şeyler. Hem ben noel ruhunu çok seviyorum. Hep bu zamanlarda keşke Londra'da yaşasaydım diyorum. (Şaka şaka hep diyorum.)
Türkiye'de 'kartpostal-tebrik kartı alıp verme' alışkanlığı yok malesef.
Ama biz bu ruhu yaşatabiliriz istersek, neden olmasın? :)

8 yorum:

  1. Tebrik kartı atma geleneği birçok güzel şeyle beraber eski zamanlarda kaldı maalesef... Senin gibi böyle tatlı insanlar bunu devam ettiriyor, ne güzel! :)

    YanıtlaSil
  2. Bu postcrossing senin sayende kesfettigim birsey Sevgii! Yeni evimize tasinmak icin gun sayiyorum sirf bu olusuma dahil olmak icin, evime gelecek ilk kartpostalin hayali ile yanip tutusuyorum :) Bir de keske bu hediye eslesme etkinligini de zamaninda kesfetseymisim ona uzuldum:/ hediye paketin ve tum kartlarin enfes gozukuyor fotografi anasayfamda gorunce bir heyecan okudum bitirdim yaziyi da yeni yazi oley oley diyerek :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O etkinlik sırasında senin blog daha dünyada yoktu yoksa haber verirdim mutlaka canım. :) bu arada çok teşekkür ederim güzel yorumların için. ^.^ taşındığında haber ver mutlaka. bende kart atacağım sana.

      Sil
  3. Fotoğraflar ve kartlar çok güzel <3

    YanıtlaSil
  4. Ya ben şimdiden beğendim valla:)
    Ama ben daha paektleyemedim. Kitap hazır:, kart hazır)))))
    Sanırım salı elinde olabilir... Umarım sende benimkileri beğenirsin.
    Tekrar çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de pazartesi göndereceğim ya birkaç aksilik oldu. :) heyecanlı bekleyiş. :)

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...