29 Haziran 2014

Yaz Okuma Şenliği

Sınavlarım halen bitmedi bitmesini beklerken de yaz bitip gidecek. O yüzden daha fazla ertelemeden bu etkinliğe katılmak istedim. İlk kez böyle bir etkinliğe katılıyorum bu arada. O yüzden biraz heyecanlıyım. :) Kategoriler çok keyifli hepsine dair okunacak çok şey var ama ben bu etkinliği fırsat bilip sadece kitaplığımda bulunan kitaplardan oluşan bir liste hazırladım. Yeni kitap satın almadan kitaplığımdaki kitapları değerlendirmek istedim açıkçası. O nedenle her kategoriye uygun bir şey bulamadım malesef. Diğer katılımcıların okuyacağı kitapları da çok merak ediyorum. Bu sayede yeni yazarlarla tanışma fırsatı bulurum belki.
Etkinliği düzenleyen Pinuccia'ya şimdiden çok teşekkürler. Kurallar, kategoriler ve puanlamaya dair detaylı bir yazıya şuradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi benim katılacağım kategorilere ve listeme bir göz atalım. :)


2. Kategori (10 puan): Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap.


Hayat Yollarında- Panait Istrati, Varlık yayınları, 111 sayfa


6. Kategori (10 puan): Nobel ödüllü bir yazardan bir kitap.


Siddhartha- Hermann Hesse, Can yayınları, 148 sayfa


7. Kategori (10 puan): Fransız edebiyatından bir kitap.


Yabancı- Albert Camus, Can yayınları, 117 sayfa


9. Kategori (10 puan): Yabancı bir yazardan bir öykü kitabı.


Yükseltin Tavan Kirişini Ustalar- Seymour Bir giriş, J.D.Salinger, YKY, 150 sayfa


12. Kategori (10 puan): Beyaz perdeye aktarılmış bir kitap.


Anayurt Oteli- Yusuf Atılgan, YKY, 108 sayfa


13. Kategori (10 puan): Aynı zamanda çevirmenlik de yapan bir yazar tarafından yazılmış bir kitap.


Son kuşlar- Sait Faik Abasıyanık, YKY, 102 sayfa


23. Kategori (10 puan) Mektuplardan veya anılardan oluşan bir kitap. 


Günce- Kafka, İmge, 115 sayfa


28. Kategori (Her bir kitap 10 puan tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 60 puan): Goodreads'in "Ölmeden önce okunması gereken 1001 kitap" listesinden 3 kitap.


Büyücü- John Fowles, Ayrıntı yayınları, 670 sayfa

Yeraltından Notlar- Dostoyevski, İletişim yayınları, 153 sayfa

Yüzyıllık Yalnızlık- Gabriel Garcia Marquez, Can yayınları, 461 sayfa


Herkese keyifli okumalar efenim!

6 yorum:

  1. merhabalar :)
    siz de bendensizin ben de ilk defa katılıyorum şenliğe :)
    çok kaliteli bir liste olmuş, john fowles'i çok merak ediyorum ben de açıkçası,yüzyıllık yalnızlıksa harikadır yalnız isimler çok ve birbirine benzer sakın pes ettirmesin alışınca kitaba kapılıp gideceksiniz:) diger seçtiginiz kitaplar da çok güzel kitaplar :) keyifli okumalar diliyorum şenlik süresince ve sizi kendi bloguma da beklerim :) saygılarla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. siz de çok güzel kitaplar seçmişsiniz. Keyifli okumalar hepimize. (:

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben buraları gözden kaçırmışım hep yorumunuzu görmedim malesef. :/

      Sil
  3. Keyifli okumalar , ben de katılıyorum şenliklere ve çok seviyorum. İlk ay değerlendirmemi yayınladım bile. Bu arada blogunuzu da blog keşfi etkinliğinde gördüm geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ben henüz etkinlikteki blogları inceleyemedim en kısa zamanda o işe el atacağım. :) bu ay sınavlarla dolu geçti pek bir ilerleme kaydedemedim bu listede malesef. siz baya hızlısınız ne güze epey kitap okumuşsunuz gördüğüm kadarıyla bu ay, tebrikler. :)

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...