2 Haziran 2014

Bates Motel




Bu aralar favori dizim. Her zaman olduğu gibi sevdiğim bir şeyi bıkana kadar sömürmeden bırakmıyorum. Diziye de başladığımdan beri diğer dizilerin pabucu dama atıldı. Neyse ki bitirmeme 4-5 bölüm kaldı. Sonra rahatlayacağım. Alfred Hitchcock’un Sapık filminin karakterlerini konu alan dizide filmdeki sürecin nasıl başladığı ve o aşamaya nasıl gelindiği anlatılıyormuş. Dizi biter bitmez filmi izlemeyi düşünüyorum. Bakalım bizim ürkek Norman Bates’imiz nasıl korkunç bir seri katile dönüşmüş? Cinayet, polisiye veya gizem türüne ilgi duyanlara tavsiye edebilirim


İyi seyirler.



Alakasız dipnot: Bu yazıyı yazarken saftrik kedinin komikliklerine gülen annemin sesini duydum. Napıyor ki diye bakmak için kalkarken ayağım bilgisayarın kablosuna takıldı ve tutunmaya çalışırken sandalyeyle beraber yere düştüm. Kolum kızardı ve zonkluyor şuan, bacağım moraracak kesin. Neyse ki yüzüm yatağa gömüldü de ciddi bir şey olmadı. Bu sakarlığım cidden tehlikeli olmaya başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...