26 Mart 2014

Nerelere Kayboldum Ben?

Konuyla alakasız görsel.

Ah ah uzun zamandır yine yokum buralarda. Araya bu kadar zaman girmesinde tabi ki hayatımda olup biten onca şeyin etkisi büyük. Kafamı toparlayıp eski düzenimi tekrar oturtmak biraz zaman aldı. Kah bireysel olarak yoğun bir süreçten geçmenin verdiği yorgunluk kah psikolojik olarak toplumsal anlamda yaşadığımız üzüntüler, yoğun gündem beni yazmaktan alıkoydu. Bir türlü dikkatimi veremedim bloğuma. Neyse artık daha fazla ayrı kalamadım ve ufak bir yazı iliştiriyim dedim buraya.
Öncelikle görüşmeyeli neler yaptığımdan bahsetmek istiyorum. İleriki günlerde sizi blogta ne tür yazıların beklediğine dair de ipucu verecek. :) Madde madde yazacağım fazla uzatmadan. İleride daha detaylı yazılar yazarım çoğuna ilişkin.

Neler izledim? 

1- Kiki's Delivery Service
2- My Neighbor Totoro
3- The Secret World of Arriety (Japon Kültür Haftası kapsamında izleme fırsatı buldum.)
4- Sliding Doors
5- Dans la Maison
6- Oliwer Twist
7- Life of Pi
8- Moonrise Kingdom
9- You've Got Mail
10- Hunger Games
11- Hunger Games: Catching Fire
12- Up
13- Before Sunrise
14- Before Sunset
15- Before Midnight
16- Her
17- Like Father, Like Son (Japon Kültür Haftası kapsamında izleme fırsatı buldum.)
18- Song For Marion
19- Transformers: Dark of The Moon
20- Bridget Jones: The Edge of Reason

Hangi dizilere başladım?

1- True Detective
2- Girls

Gittiğim oyunlar?

1- Tom, Dick ve Harry (BBŞT)

Neler okudum?

1- Şeker Portakalı
2- Kırmızı Pazartesi (Yarım kaldı)
3- Büyücü (Yeni başladım.)
4- Beyaz Geceler (Okuyorum)

Katıldığım Etkinlikler

1- Japon Kültür Haftası
2- Kariyer Fuarı
3- Origami Atölyesi

Veee son olarak Konya'da geçen haftalar ile İstanbul yolculuğunu da ekleyelim.

Kısaca böyle geçen bir zaman dilimiydi. İleriki günlerde sizlere film ve dizi tavsiyelerim olacak efenim. Ayrıca yeni hobilerimden de bahsetmek istiyorum. Kötü haberlerden uzaklaşmak ve biraz da olsa kafa dağıtmak için blog faydalı bir araç. (Olabildiğince) İyi haftalar herkese.

Sevgiler! (:



2 yorum:

  1. The Girls'ü merak ediyorum, beğendin mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim açıkçası. Hakkında daha detaylı bir yazı yazacağım zaten. Benzerlerine göre daha gerçekçi olduğunu söyleyebilirim. Tipik bir ergen kız dizisi değil yani ve bazı karakterleri bazen çok sevip bazen çok kızabiliyorsun, hepsi kendine has tipler. Tavsiye ederim. :)

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...