23 Ekim 2013

Ne İzlesek? #1


Bir süredir film izleyemiyorum. O kadar sürükleyici diziler izlemekteydim ki cidden film izlemeye zaman kalmıyordu. İzlediğim dizilerden farklı olarak biraz da o tarz şeyleri çok fazla izlemiş olmanın bıkkınlığı ile eğlenceli, yer yer hüzünlü ama genel olarak hoş vakit geçirtecek türde filmlerden oluşan bir liste hazırladım.

Benim önümüzdeki süreçte izlemeyi planladığım filmler sırasıyla şöyle;

1- When Harry Met Sally

2- Mister Foe

3- Beginners

4- You've Got a Mail

5- The Perks of  Being a Wallflower

6- Cashback

7- Moonrise Kingdom

En kısa sürede izlemeye başlayacağım listedeki filmleri, izledikçe de buraya yazarım. Hem ne izlesek diye düşünenlere de belki fikir verir. 
"Feel good movie" leri oldukça seviyorum, önerilerinizi yazabilirsiniz ara ara. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...